Hollywood Camping

26 mei 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Zoals altijd, niet geslapen maar in coma gelegen.

Veel indrukken, drukke dagen, wij liggen er steeds als Jut en Jul om 22.00 uur in en zijn meteen vertrokken. Wekker ging om 07.00uur. Rustig aan gedaan en om 10.00 op pad.

Weer door die onophoudelijke woestijn maar na enige tijd naderden wij een berglandschap met groene bergen. Bloemen langs de kant en het werd wat heiig, een bekend zeeklimaatje.

Ik had vanmorgen al gebeld, ze hebben plek voor 1 nacht, morgenochtend kijken ze verder voor ons. Camping Hollywood in LA. Enig, veel aandacht besteed aan de aankleding, leuke mensen en leuke kampeerders, veel knopen een praatje met ons aan.

FD901A78-EF1D-4DDC-AB0B-D6D57896AB0D

9BB830CA-E9EB-4436-AABB-80A3D0A53089

Na het eten toch kijken of wij nog wat blues kunnen scoren. Blues niet, wel een Ierse pub die goed bekend staat. Je mag er niet vloeken want dan wordt je eruit gezet.

Met de taxi downtown gegaan, lopen kun je hier niks, alles is op behoorlijke afstand.... De chauffeur is een gezellige Philijnse chauffeur, nu gepensioneerd, die in de avonduren nog wat taxi rijd om even onder het “gezeur” van zijn vrouw uit te komen.We hebben erg met hem zitten lachen.

De Pub was erg leuk ingericht, veel jongeren, geen dure drankjes, maar een ONTZETTEND slechte band. We zijn min of meer gevlucht, nog even rondgelopen maar een disco is niet meer zo het ding van opa en oma.

09CDF443-F67F-492B-B685-2D80DC0DA3AE

Weer een taxi terug genomen....... Dit keer een zwijgzame jonge knul.

Morgen weer een dag!

1. Harrie Nanny:
    26 mei 2019
    Kan me zo voorstellen dat die indrukken die jullie moeten verwerken invloed heeft op het slapen! Of je slaapt niet , of in coma! Fijn te horen dat jullie een gezellige Filipijnse chauffeur hadden. Zag de foto ‘ s al op Facebook. Geniet tot de laatste minuut 🤩en nog heel lang na 😘
  2. Nel:
    26 mei 2019
    Je verhalen geven een prachtige beeld weer van de vele gezichten van Amerika
  3. Ien&ton:
    26 mei 2019
    Zelfs een vakantie kan vermoeiend zijn