Luxemburg

29 juni 2022 - Esch-sur-Sûre, Luxemburg

Vanmorgen toch even plan de campagne, gaan wij via België of via Luxemburg. De keuze viel op Luxemburg. Een camping was al snel gevonden, een camping waar veel motorrijders komen, een stromende beekje en veel vrijheid blijheid.

Maar eerst nog het ochtendritueel wat niet meeviel. De douche bij de wijnboer was waardeloos, kokend heet, de knoppen werken nauwelijks en de sproeier moet je zelf vasthouden want er was geen haakje voor. Er was ook maar 1 douche voor de hele camping, een behoorlijke tegenvaller dus….dus toch nog de Franse slag…

Na vertrek eerst nog naar de supermarkt, waardoor wij uiteindelijk vrij laat vertrokken.
Het werd toch vrij warm vandaag, zo’n 26 graden en daar ben ik inmiddels helemaal klaar mee…

Na 2 x pauze onderweg kwamen wij aan op camping Le Moulen. Een camping waar veel motorrijders komen, maar er staan ook huisjes te huur, er zijn vaste gasten, en camperaars. De eigenaar is een Hollander en wat er in het restaurant/ kroeg zit zijn vooral bikers. Erg leuk sfeertje, wij hebben daar gegeten ( plate service) en zitten nu naar het kabbelende beekje te kijken en naar al dat leven dat er in- en omheen leeft.

628F1246-30E7-478B-B14B-660EA1E009FAEC446BEF-0811-4488-A021-A5721726A068280133F0-DF0D-4CA0-9043-17BAACA5DD81AD695DDB-C387-49A6-8200-699BBDE8DFC4

1. José:
    29 juni 2022
    Heerlijk, nog even op adem komen.
    Geniet er nog even van!
    Veel liefs van ons
  2. Harrie Nanny:
    29 juni 2022
    Wat gezellig daar in Luxemburg zeg!
    Jullie vermaken je daar nog wel de komende dagen
    Geniet er van saampjes
    Liefs van ons 💋
  3. Magda Wessels:
    30 juni 2022
    Nog even relaxen samen daar dan , jullie hebben een hele reis achter de rug.
    Veel mooie dingen gezien en beleeft , wel wat uitgerust toch ! Hier is het ook warm vandaag en morgen ook ,eind middag hopelijk wat regen en onweer natuurlijk.
    Verder goede reis terug en rustig aan.liefs van mij.💋