En nog een dag Las Vegas

24 mei 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Rond de middag stapten wij weer in de shuttel voor nog een dag

Lichtjes op reclameborden, op hotels, op en in casino’s, in barretjes, vrachtauto”s en mensen.

Mensen, mooie meisjes met alleen een plakker op hun tepels, een kettinkje voor hun kruis en een grote boog van veren op hun schouders, huisvrouwen met wandelschoenen spijkerbroek en windjack, dikke vrouwen in legging met een blote buik waar de ribbel uitpuilt, zwervers die vuilnisbakken leeghalen, mooie vrouwen in houte cuture, lelijke vrouwen in lelijke kleding, mannen in pak, mannen in jeans, Chippendales, wandelende biertonnen, mensen die voor een grijpstuiver de rotzooi van andere mensen op lopen te ruimen, mensen die met kaartjes staan reclame te maken voor shows en casino’s.

Je raakt echt niet uitgekeken.

Casino’s, zoveel casino’s, vol met mensen die naar gokmachines staren en met het geld dat zij in die machines stouwen zoveel leukere dingen zouden kunnen doen.

Van alles is nagebouwd, de arc de triomphe, de Eiffeltoren, Montmartre, Venetië, het Colosseum, een waterval, een pirateneiland, een piramide, het kan niet op- geld lijkt geen rol te spelen.

6205F7D4-36ED-4F6C-8B16-C1A58AF1637A

BEA2D9E0-1CEF-4690-965F-53B766592E7C

9A108778-261D-4F98-B26F-BB062B250C8C

8332E2C6-456B-4F16-A686-C7E1AC1AE7B5

Een biertje en een ijsthee kosten al snel 13$ 2 frietjes 11$

Muziek was moeilijk te vinden.

Wij begonnen in Fremondstreet, daar staan een aantal podia, maar die waren leeg. In juni pas weer. Lopen, met de bus en de monorail naar de strip waar wij uiteindelijk een karaoke bar vonden waar wij ons vermaakt hebben.

Bekaf zijn wij redelijk op tijd met de shuttel terug gegaan naar de rental.

1. Harrie Nanny:
    25 mei 2019
    Wat zien jullie mega veel! Mooi om te lezen. Net of we er bij zijn. Kus xxx
  2. Nel:
    26 mei 2019
    Tegenstellingen zijn wel heel groot.
    Je beschrijving geeft een mooi beeld Anja