Op weg naar Florence

27 juni 2022 - Loppiano, Italië

De camping was zeer eenvoudig en het sanitair stelde niks voor, dus wij douchten in Soestdijk. Wij begonnen net ons boeltje bij elkaar te rapen toen de eigenaar naar ons toe kwam met de vraag wanneer wij vertrokken. De plek bleek gereserveerd te zijn terwijl wij de dag daarvoor mochten gaan staan waar wij wilden. De volgende camper stond al voor onze deur want ze hadden deze plek gereserveerd.

Kwart over 10 reden wij weg, het was lekker buiten, geen zon, niet zo warm, rond 25 graden, wij kwamen helemaal bij.

De Garmin leidde ons over provinciale wegen die bar- en bar slecht waren, veel vuilnis langs de weg en het viel ons op dat de omgeving van Napels en Rome eigenlijk niet zo aantrekkelijk is. Alles wordt slecht onderhouden, het landschap is mooi maar niet verpletterd, kortom, blij dat we naar Toscane gaan.

Op een leuk terrasje een bakkie met een gebakje gedaan ( we delen ze dan door de helft zodat je ze allebei kunt proeven).

Eenmaal op de A1 reden wij zo Toscane binnen, de wegen werden beter en de omgeving mooier.

De camping was snel gevonden, fijne plek met een zwembad.

39C44D6D-60FC-4C29-B6A2-020FE01020720D1A3644-6A9C-42A3-A53A-C073550C376E
Na eerst wat gedronken te hebben en Soestdijk geïnstalleerd hebben wij eerst een duik genomen, heerlijk!!

1. Harrie Nanny:
    27 juni 2022
    Ja dat is jammer dat alles slecht onderhouden wordt, fijn dat Toscane een
    Betere omgeving is. Lekker zwembad op de camping en ook betere temperaturen vooralsnog
    We gaan de foto’s bekijken 👏🏻👏🏻 Liefs enjoy 💋
  2. Mascha:
    28 juni 2022
    Weer genoten van de verhalen!❤️