Zwitserland

8 juni 2022 - Gurtnellen, Zwitserland

Ook gisteren vertrokken wij om 10 uur.

Na eerst de boodschappen te hebben gedaan was bij zo’n hele grote supermarkt buiten de stad gingen wij uiteindelijk rond 11.00 de weg op.

Het weer wisselde af, van zonnig tot enorme plensbuien.

We eten onderweg meestal op zo’n rustplaats dus gisteren ook.

Tot onze grote verwondering bleek de plaats een ooiervaarskolonie te herbergen. Overal liepen ooievaars die liepen te bedelden bij de picknicktafels. Er zaten al flink grote jongen in de nesten die je vanaf de grond al goed kon zien.

9A95E1F0-4AEA-4540-9FBD-DD1ACEFFA927E87A0008-76FE-450A-942C-0BF9D221D924BE24F566-6C1E-47C6-8AA6-C1A2B54163DC

Om 16.00 waren wij op onze bestemming, een camperplek aan een riviertje met een prachtig uitzicht op de bergwand.

F88DC66C-76D7-4F6B-AF9A-8E41FC95656F

Het is schijnbaar een liefhebberij van de eigenaar van een houtverwerkingsbedrijf waar deze locatie achter staat. Het ziet er allemaal prachtig en goed verzorgd uit, er is zelfs knappe WiFi!
Na een rondje door het dorp deden wij een borrel op het overdekte terrasje, wat valt er nog te wensen?

5A101500-B9DB-4467-A8EC-801E7C5A27E7

1. Harrie Nanny:
    8 juni 2022
    Wat gezellig dat jullie daar die ooievaars zagen. Die kom je ook niet iedere dag tegen. Een mooie plaats waar jullie nu terecht zijn gekomen
    Liefs van ons
  2. Mascha:
    8 juni 2022
    Weer genoten van jullie reisverslag!❤️❤️💋👍
  3. Magda Wessels:
    8 juni 2022
    Hé globetrotters na een turbulent weekend Euro Disney , en heerlijk genoten met alle kids en klein wat bij gekomen nu .
    Jullie reisverhalen gelezen en al weer, van alles mee gemaakt zo te lezen .
    Super leuk om jullie avonturen mee te beleven , en nu heerlijk genieten in Italië met zo’n goed eten en een drankje erbij.
    Dikke knuffels Magda.
  4. Kees en Nel:
    8 juni 2022
    Anja de ooyevaartjes blijven je achter volgen.Wel mooi om ze zo dichtbij te zien.