Weer in Italië

9 juni 2022 - Pisogne, Italië

De reis was voorspoedig, we zaten weer mooi op tijd op de weg en zelfs de Gotthardtunnel leek korter dan in onze herinnering.

Onderweg kregen wij weer een paar behoorlijke plensbuien, maar het is absoluut niet koud.

Wij waren om 14.00 al op onze plaats van bestemming, een camping aan het Iseo meer ( lago d’Iseo).

Maar helaas pindakaas, de camping zat vol, wij konden niet terecht. Omdat het in juni nog steeds voorseizoen is leek het ons niet noodzakelijk om te reserveren, eigenlijk werkt dat ook niet voor reizen met de camper, je wilt stoppen met rijden als je het genoeg vind of een mooie omgeving passeert.

Maar ter plekke een camping uitgezocht aan hetzelfde meer en gebeld of er nog plaats was. Gelukkig, wij zijn welkom….

OM 15.00 kwamen wij daar aan,  een typisch Italiaanse camping, maar de plekken zijn naar Italiaanse begrippen ruim. Helaas staan wij niet aan het meer maar zien het meer wel vanaf onze plaats.

87A083CC-5C83-45D7-8755-4615937606118884C3E0-6FD5-4E00-9C78-2C661196A0EB774C0EE0-28AF-4B3A-809D-A8CBB5B23F9F

Toen wij geïnstalleerd waren zijn wij een rondje door het plaatsje gegaan en op een terras neergestreken, Ruud een biertje, ik een prosecco en daar kreeg je van alles bij te knabbelen, een top plekje.

94757B8A-2045-4329-9C58-7A1C81EA0607

Het treintje gaat daar 1x per uur langs en daarvoor zijn de slagbomen zeker 10 minuten dicht.

Omdat het op deze dag officieel is dat Ruud met pensioen is heb ik getrakteerd op een etentje.
Wij aten gerechtjes die wij niet konden, maar het was wel erg lekker 😋.

Laat waren wij weer terug in Soestdijk en geslapen als een blik.

1. José:
    9 juni 2022
    Ruud, gefeliciteerd met je officiele pensioen leeftijd!!
    Geniet van al het moois wat Italie te bieden heeft, prachtig land en heerlijk eten en wijnen.
    Heel veel liefs Marcel en José
  2. Harrie Nanny:
    9 juni 2022
    Allereerst van harte gefeliciteerd met je officiële
    Pensioendatum. Wat zal dat etentje lekker geweest zijn. De camping ziet er heel goed uit,
    Heerlijk aan Lago d’Iseo. Liefs Harrie en Nanny 💋
  3. Kees en Nel:
    9 juni 2022
    Lekker Ruud.Ga eerst van het mooie Italië genieten en dan gewoon een beetje blijven werken? Is wel goed voor je relatie.Niet de hele week op alkaars lip zitten.ik denk dat onze reacties niet aangekomen zijn. Ga het nu anders proberen.Dit heb ik al 2x getypt.Liefs van ons.
  4. Anja Wit:
    9 juni 2022
    Ja hoor Nel, je reacties komen binnen. Ruud blijft voorlopig gewoon werken, hij komt iedere dag nog blij van z’n werk thuis.
    We nemen wel lekker lange vakanties. En als het teveel gaat worden gaat hij wat afbouwen xxx
  5. Anja Wit:
    9 juni 2022
    Dank je wel Jose, ik moet je de groetjes van Ruud doen xxx
  6. Magda Wessels:
    9 juni 2022
    Heerlijk aangekomen in het mooie Italië, 🇮🇹 genieten nu je van Drees gaat trekken en nog lekker blijft werken doe je goed.
    Van ❤️ e lekker getrakteerd door je meissie smullen weer.😋
    Zag dat je de aanhef hebt veranderd Anja 👍
    Nu relaxen en genieten van het goede leven liefs Magda.