Hasseltse koffie

5 juni 2022 - Peer, België

Wij waren acht uur wakker, lekker geslapen en we hebben dwars door de herrie van de zatte feestgangers om ons heen geslapen.

Na de douche in de camper lekker een ontbijtje gedaan waarna we na de koffie op de fiets naar het stadje gingen.

Bij POL Kip zat het terras vol maar wij konden aanschuiven aan het tafeltje van een ander stel.

Leuke mensen die ook al vroeg aan het bier zaten en helemaal niet vreemd opkeken dat wij Hasseltse koffie bestelden.

Ik vertelde over Caroline waarna wij met z’n vieren op haar proosten.

3BA1E038-6DCA-4828-A2A7-A800D58608BF

Uiteindelijk was ik na 3 Hasseltse koffie een tikkie aangeschoten en gingen wij boodschappen doen.

Op de terugweg moest ik maar voorop van Ruud want hij vertrouwde het niet erg 🤣.

Boodschappen opgeruimd en naar het festivalterrein.

Wij waren niet enthousiast over de bands die speelden, het lag echt aan ons, veel mensen vonden het wel goed.

Maar we zaten lekker buiten in het zonnetje, lekker sfeertje, dus wie doet je wat. Nog even terug naar de camper om te eten om daarna weet het terrein op te gaan.

Het wachten was op 10cc die ons absoluut niet teleurstelden. Ze kregen de zaal plat en dat is knap als je geen bluesband bent,

FB2DAADF-DAA4-4EF0-9CFC-420A008284A3

Hierna was er nog een disk jockey , daarvoor ga je niet naar een festival dus terug naar de camping waar wij al snel onder zeil lagen.

1. Harrie Nanny:
    5 juni 2022
    Heerlijk dat jullie zo lekker geslapen hebben.
    De Hasseltse koffie is zo heerlijk! En wat fijn om daar met andere mensen ook nog samen op Caroline te proosten. Ze is er altijd bij voor jullie in Peer.
    Ik begrijp dat je nadien licht aangeschoten was, herkenbaar.
    En ja, 10 CC , ik heb het een stuk geluisterd, waren zeker goed, de zaal plat en een voldaan gevoel voor iedereen die er van houdt.
  2. José:
    5 juni 2022
    Heerlijk begin van de dag gehad, met een mooie afsluiter, zo hoort het!
  3. Mascha:
    5 juni 2022
    Weer genoten van het verslag! ❤️💋