Amarillo

15 mei 2019 - Amarillo, Texas, Verenigde Staten

We gingen weer op tijd op pad, eerst nog boodschappen gedaan en rond 10 verlieten wij Wichita falls. Wij gingen richting Amarillo wat mij steeds weer dat liedje van Tony Christie deed zingen (Ruud was er niet blij mee)

De reis ging voorspoedig, regelmatig gestopt en rond half 4 waren wij bij de 6 ingegraven ,cadillacs, oftewel de Cadillac Ranch. Die dingen zijn met graffiti bespoten en bezoekers mogen er hun eigen verf uitingen op loslaten, met gevolg dat er dikke dikke hompen spuitbusverf op die dingen zitten en dat er allemaal lege spuitbussen op de grond lagen. 5 van de 6 cadillacs stonden in het water, dus de 1e werd steeds opnieuw bespoten. Ik vond het een deprimerend gebeuren, overal lag verf in het zand, en enkele idioten hadden ook op stukken graan op het veld ernaast staan spuiten. Wij hadden een spuitbus mee, maar ik wilde ter plekke niet meer.

6396B9FE-FD4F-499C-B124-24D5811AAB58

Toen naar Amarillo zelf waar wij een authentieke straat van de oude route 66 opzochten. Daar hebben wij bij een bikerscafe wat zitten drinken en ik heb taco’s gegeten en Ruud een broodje hamburger. Rond 6 verlieten wij het cafe’tje en hebben nog een stukje langs de route gelopen.

CA204DEA-1A48-41D3-BC68-2E0A96515E92

563F8976-0307-4E79-983A-7FD630CF76AC

Daarna naar de camping, wij staan op the BIG TEXAN RV Ranch. Tegelijk met ons arriveerden onze tijdelijke buren, daar hebben wij een tijd genoeglijk mee aan ons picknick tafeltje zitten kleppen.

Foto’s volgen nog, de WiFi werkt weer niet mee.

1. Harrie Nanny:
    16 mei 2019
    Amarillo, ik hoor t jou al zingen ! Het Cadillac gebeuren met de spuitbussen maar gauw vergeten . Gezellig op de camping samen met de buren ! Liefs van ons
  2. Harrie Nanny:
    16 mei 2019
    Ik heb t even opgezocht ! Mooie camping zeg, je kunt nog zwemmen daar
  3. Mascha:
    16 mei 2019
    Weer genoten van jullie verhaal!💋❤️
  4. Ellis:
    16 mei 2019
    Ja lekker, nu heb ik het ook!!
    Is this the way to Amarillo...every night….etc...Ron ook niet blij... :(
  5. Dorianne:
    16 mei 2019
    Ook even op de site gekeken. Je kunt er verdwalen op die camping! Wow! Genoeg buren daar ;-) En heerlijk, je hebt al jullie volgers nu een liedje in hun hoofd gestampt. Hier galmt het ook door het huis. Zelfs Jan "zingt " het al mee ;-))
  6. Ien&ton:
    16 mei 2019
    Hoi ff een reactie vanuit een zonnig kos toch de ipad mee genomen en weet. Dat ik we ten volle genieten hier van jullie belevenissen dat is wat anders als de zirtaki dansen aan boord van een boot voor een eilandtour Ook leuk hoor groet