Wat kan er nog mis gaan?

3 mei 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Klokslag half 6 (in de ochtend) staat taxichauffeur Jan voor de deur.

Ik heb mij in weten te houden dus er stonden (uiteindelijk) 2 heeeeele grote koffers en 1 cabinekofer en een rugzak al klaar in de gang. Jan uit de Goorn was het voordeligst en wij hadden inmiddels al een paar keer leuk contact gehad. Dat contact zette zich zo vroeg in de morgen genoeglijk voort want Jan kwam uit Beverwijk en daar heb ik als kind gewoond.

We waren mooi op tijd op Schiphol en inchecken had ik thuis al gedaan. We zaten dan ook al rap aan de koffie en hadden een mooi uitzicht op de werkzaamheden rond de vliegtuigen.

08A46DFB-E3B3-45B0-BF45-84E9EA56E949

Nog even wat dollars opgenomen en de tijd ging vlot.

Wij konden aan boord. Ik hou niet van vliegen, je zit zo krap en zo lang dit keer ook nog. Bijna 11 uur duurde die rit met als enige afleiding een kartonnetje met eten en wat films op een schermpje zo groot als een postzegel.

AE4D1736-41DB-4651-AA98-E6DB79286E07

Wij vlogen tegen de tijd in, tegen tienen stegen wij op en iets over elf waren wij in LA. Rond half twee waren wij eindelijk door de douane en alle controle’s heen en stonden voor het vliegveld op het shuttlebusje van ons hotel te wachten. Toevallig stond er nog een stel dat dezelfde reis had geboekt.

Het hotel ligt niet ver van het vliegveld in een wijk met hotels en kantoren. Er valt weinig te beleven.

966D889F-062A-4083-A54E-F18517B06C23

B34904D4-39DF-4B98-843A-9DC04A0690DC

In een poging om T Mobile toeristen prepaid kaarten te halen hebben wij een wandeling door de wijk gemaakt. Bizar hoeveel vuilnis hier langs de weg ligt. De foto hieronder heb ik genomen op de stoep onder een brug.

E0ECF3F7-10A7-449B-93F1-6DFA419D0AB8

Prepaid is hier niet te krijgen, morgen verder kijken. Dan nu de camping boeken voor morgen....... mooi niet, zit vol! Andere geschikte camping zit ook vol......... Uiteindelijk nog steeds geen camping, dat wordt avonturieren morgen.

Nog even de camperboer bellen om af te spreken voor morgen...........Te laat!! Die is al dicht........ Kortom, een goed begin is het halve werk.

Friet bij de Mac hier om de hoek gehaald en Ruud heeft koffie gezet met het koffiezetapparaat hier op de kamer, die nog goed te drinken is ook.

Ik zie scheel van de slaap en ben van plan er een boerennacht van te maken!!