Soulman Sam.

9 mei 2019 - Travis County, Texas, Verenigde Staten

8.00 werd ik wakker. Het is broeierig weer. Met een kopje thee erbij eerst deze reislogger wat bijgewerkt. Ik heb gisteren nog niet verteld dat wij hele leuke buren hebben. Het zal niemand ontgaan zijn dat ik dol ben op koeien, nou, er staan er een stelletje op een mooi weitje achter ons. Echte mooie Longhorns....

3B8CC5D9-9DB6-4965-A655-04D983D5388A

Randy vertelde dat ze de mascotte zijn voor de plaatselijke rugbyploeg, er lopen 4 van die ( gecastreerde) jongens rond hier.

Zodra ik buiten kwam hoorde ik het hoge gillende geluid van een aantal adelaars die boven het groen achter de camping rondvlogen. Er lopen hier roadrunners rond en er zijn opvallend veel vlinders.

Maar eerst maar eens aan de schoonmaak, nog een wasje gedraaid, vloer geveegd en de wc een sopje gegeven. Het is broeierig warm en een behoorlijk zweterig klusje. Daarna zaten wij lekker in de schaduw van de rental te genieten van de omgeving en praatjes te maken met verschillende mensen die graag wilden weten waar wij vandaan komen. Randy kwam ook nog verschillende keren langs in zijn golfkarretje.

Na lekker gedoucht te hebben en in de verf gezet hebben wij een taxi geregeld die ons afzette in het centrum van Austin. De 5th street en de 6th street, daar is waar het allemaal gebeurd. Volop eettenten en overal live muziek. Omdat het nog vroeg is zijn er overal nog weinig mensen binnen terwijl er wel een band staat te spelen.

73E67375-1900-4780-8AB5-AE811B47ED93

DE8B531C-FB92-4081-8606-62199D2D5296

22C2797B-A987-4478-94A6-A746FA39FA08

B632BD9D-81F7-4B9D-ABD1-601B4299B8DC

Na een rondje willen wij eerst wat eten en vinden een leuk tentje dat pretendeert een Franse keuken te hebben. Wij hebben er in ieder geval lekker gegeten.

9940386A-FD01-428E-A904-876603AC0AE1

Toen op weg naar Antone’s, een wereldberoemde tent waar de grote sterren vaak zijn begonnen oa BB King en Stevie Ray Vaughn.

Ik had thuis al tickets geregeld voor soulman Sam, maar bij onze binnenkomst speelde er eerst nog iemand anders die ook absoluut niet verkeerd was. Soulman Sam begon om 10 uur. De band stond als een huis, 2 gitaristen met een Aziatisch uiterlijk ( had ik echt nog nooit eerder gezien) een Sam al aardig op leeftijd en bijna blind, een drummer en een bassist van 200 kg, wat een geweld. Met name 1 van die gitaristen is ongelooflijk goed. Na 1 nummer kon ik niet meer blijven zitten en heb de hele avond niet meer gezeten.

A6157F1A-6830-411D-9BC4-40CF9B38C841

47F0AAF9-3033-4265-9FC9-016CD720B1C6

Een jonge knul kwam met mij dansen en vond het geweldig toen ik hem zei dat hij met een grandma  from Holland stond te dansen.

Veel te snel ging de avond voorbij, het was een onvergetelijke avond en met een handtekening van de gitarist op zak zochten wij een taxi op.

Het waait behoorlijk, wat zal dat lekker slapen zo.

1. Mascha:
    10 mei 2019
    Weer genoten van jullie belevenissen!😍💋😀
  2. Nel:
    10 mei 2019
    Zie je ook gewoon staan swingen Anja.🎺🎷
  3. Harrie Nanny:
    10 mei 2019
    Wat geweldig grandma from Holland. In gedachten zie ik je heel erg genieten. Wat hebben jullie samen een fijne dag gehad. Kan niet missen. Het eten zag er trouwens ook goed uit.
    kisses from Nennie and Herrie from Holland xxx
  4. Ien&ton:
    10 mei 2019
    Ik leer je op een heel andere manier kennen toppie nu ff geen reactie van mij. wij gaan een weekje op vakantie Ik neem geen ipad mee vandaar groet Ien & ton
  5. Schuffeltje:
    10 mei 2019
    Zie je wel dat je een woest wijf bent🙀💋
  6. Tijs en Geer:
    11 mei 2019
    Mooi shirt Ruud 😵, alleen die benen kunnen wel een kleurtje gebruiken...