Op weg naar de enkel

24 juni 2022 - Terni, Italië

Het werd maandag weer tijd om ons boeltje in te pakken, wij namen afscheid van die lieve scharrelaar van de camping en waren rond 11 op weg.

De reis ging voorspoedig, onderweg nog boodschappen gedaan, en om 15.00 kwamen wij aan op de camping. Vrij hoog op een berg maar veel bomen, 5 km van het stadje Terni.

Het hek was dicht….en ging pas om 16.00 weer open… Daar sta je dan, in de kokende hitte. Soestdijk aan de kant gezet, gas open zodat de koelkast blijft draaien en een plekje in de schaduw gezocht bij de receptie.

Om kwart voor 4 kwam er een hele drukke mevrouw aangefietst die ons incheckte. Wij kregen een stortvloed van informatie maar wilden eigenlijk alleen maar schaduw en een wasmachine want ik had een vracht was verzameld en wij hadden geen schone handdoeken meer. Normaal hebben ze op campings van die grote machines waar voor 5 euro je hele huishouden in gaat en die in een half uur het zooitje schoon klotst. Hier niet, hier een gewone wasmachine waar een normale hoeveelheid in kan in 1.5 uur. Een tegenvaller, maar toch 2 wasjes gedraaid, morgen weer verder.

C55E17D0-EA6E-4444-823D-BA9262ADBA80

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Harrie Nanny:
    24 juni 2022
    Dat is dan ook weer zoiets, om 16.00 uur de camping pas open. Doe dat vanaf het middaguur denken wij dan he. Maar gelukkig stonden jullie uit de zon