Stukkie gefietst

20 juni 2022 - Magione, Italië

Zondag hebben wij lekker uitgeslapen en in de schaduw van Soestdijk gehangen, na de lunch van afbakbroodjes wilden wij wel even actief zijn en hebben de fiets gepakt. Het fietspad rond het meer schijnt goed te doen te zijn. Als je het meer rond wilt fietsen ben je 60 kilometer onderweg en dat was nou ook weer niet de bedoeling, een klein stukje voor de leut, aan de overkant zien wij steeds lichtjes van een ander plaatsje en daar wilden wij even kijken.

Het is inderdaad voor Italiaanse begrippen een prima fietspad en voor ons in dit geval ruim 7 kilometer fietsen, prima 😊 Leuk plaatsje met een boulevard aan het meer waar de Italianen naar goed Italiaans gebruik op zondagmiddag lopen te flaneren en de jongeren lopen te kijken of er nog andere leuke jongeren rondlopen. Een draaimolentje voor de kleintjes en terrasjes.

Wij kochten ons eerste schepijsje deze vakantie en zaten lekker in de schaduw om ons heen te kijken. Na wat winkeltjes te hebben bekeken met toeristische hebbedingen zochten wij een restaurantje met een terras waar Ruud pizza at en ik zalm met sla en friet. Geen dessert of koffie want opeens zagen wij dat het al laat was en wij wilden op tijd terug zijn voor de F1!!

Wij waren net op tijd terug en na een knalspannende strijd was Max de eerste!

1. Harrie Nanny:
    20 juni 2022
    Wat een mooie dag Ruud en Anja, met een fantastisch einde💪💪